2 Jun 2012

Jason Mraz - I Won't Give Up



I love this song. This song gives me strenght to keep survive in this whole wide world. I'll never give up on us :* But it just you, too week to believe in love :(
Dah 3 hari phone aku tak berbunyi. WHERE'S EVELIBODEH ?? Komer taknak hantar mesej kat iteww ke? u___u

Lepas aku marah cheper kerana selalu mencemar duli dengan sentiasa call aku, phone aku dah tak berbunyi dooo . Kalau bunyi pun, from Twitter je lah.

Nampak sangat aku lifeless... *toink toink*

So, kepada yang membaca, hantar lah mesej dekat den ni haa , den bosan tau dok?

Kbye :*

Hi?


Well , hello there world ! Dah lama dah den tak update blog den ni haa . Actually, I almost forgot that I own one beautiful blog . Heh apa jadah aku speaking ni -________-

So, boarding school's routine memang sumpah penat dan pathetic. Kalau setakat kena roll-call sampai 2 pagi tu takde hal lah . And then campur dengan mid-terms lagi, haiyoo sumpah rasa nak pengsan .

Cakap pasal mid-terms, urmm boleh lah boleh lah not that hard as I expected. Aku nak sangat dapat 3.5 above semester ni. Last semester, pointer aku 3.31 and aku tak belajar satu hapa pun -__-

So, this semester aku dah belajar semampu yang boleh dah aku harap sangat dapat 3.5 and above. Can?

Okay bye.


25 May 2012

Finally its holiday

Mid term is over. Now I can feel the air of freedom . But wait , H O M E W O R K S :(

Duhh , semak eh weh homeworks ni. SMK lain takda pun homework . why MRSM why?

Sesungguh nya cuti sekolah semester ni memang terisi dengan pelbagai aktiviti yang berfaedah. 2 folio dalam bentuk handwritting , latihan maths , lakaran untuk subject KHB and banyaaaakkk lagi :(

Y U NO LEAVE?!  -_____-

1 May 2012

So its time to say goodbye

So lagi beberapa minit aku akan meninggalkan negeri terchenta gua. Me feeling so sad you know. Rasa macam taknak balik je. Dah lah cuti sekejap nak mampuihh .

Aku tak sabar tunggu cuti penggal . Mek Lin ajak hangout. Well aku okay tapi ada BOB. Aku taknak dia joinn . Eventhough aku dengan bob dah baik tapi still aku tak suka dia. Aku benci dia.

Tapi aku malas nak cakap dekat Mek Lin yang aku tak suka dia. Sebab ramai taktahu pasal aku gaduh dengan dia dulu. Kalau bob join , mampus dia ah. Takde kerja aku nak tegur.

Sorry bob, aku still tak suka kau. Nak buat macamana kan ? :)

Oh by the way, AIMAN ANUAR, this is for you .

Bye awak , i'm gonna miss you. Distance won't ruined our relationship kan ? :') Jaga diri elok elok. Kalau nak curang, saya tak kisah sebab nanti saya pun curang jugak. Hahahaha :D

Bye, you all . Oh btw, doakan aku dapat pointer 3.5 above semester ni . Amin :')